23 Kasım 2016 Çarşamba

İkinci çalışmam: Semazen

 Sevgili Okuyucum ,

İkinci çalışma olarak hocamız ile beraber semazen seçtik. 20*30cm ebatlarında tahta (kavak kontrası), 30*40cm siyah kadife kumaş, gümüş renk çiviler, 15*25 cm semazen deseni ve çekicim ile hazırdım. İlk çalışmamda olduğu gibi önce tahtayı hazırladım. Semazenin kontür çizgilerinden eşit aralık ve yükseklikte çivileri dikkatli bir şekilde çaktım. Uğraştırıcı, meşakkatli ama bitince değiyor. Çakma işlemi bittikten sonra üzerindeki kağıdı söktüm. İyice temizledikten sonra gümüş renk tel ile örme işlemine başladım. İlk olarak astar örgü dediğimiz ilk ve ikinci kat örgüyü ördüm.Üçüncü kata geldiğimde fiyonk örgüyü öğrendim. Aşağıdaki videodan faydalanacağınızı umuyorum.




   Bu tablo da ikinci çalışmam.Yorumlarınızı bekliyorum. Başlayan arkadaşlara ilham olabilmek dileğiyle... Kolay gelsin 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder