24 Kasım 2016 Perşembe

Sipariş de alıyorum : Allah lafzı tablo


Merhaba Arkadaşlar ,

Bu çalışmam sipariş ilk kez yapıyorum. Heyecanlıyım açıkçası... . 30*30 cm ebatlarında bir tahta, 27*27 cm ebatlarında Allah lafzı deseni , siyah kadife kumaş, gümüş çivi ve gümüş tel kullandım. Tahtayı çakıma hazırladım. Dikkatli bir şekilde çaktıktan sonra desen olan kağıdı söktüm. Astar örgülerini ördüm. Üst örgüyü önceki paylaşımımda verdiğim fotoğraflarda olduğu gibi ördüm. Örme işlemi bittikten sonra çivilerin üzerini siprey boyayı kağıt bardak içine sıkarak suluboya fırçası ile boyadım. Daha parlak , canlı bir görüntü oluyor tavsiye ederim. Küçük bir çalışma olduğundan çabuk bitiyor. Sizler de bu sanatı öğrenip gelir sağlayabilirsiniz. Merak eden varsa 150tl kazandım. 😊



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder